Pojednostavljenje administrativnih postupaka

Pojednostavljenje administrativnih postupaka

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine i Međunarodna finansijska korporacija (IFC) zajedno su ušle u Projekat regulatorne reforme na nivou FBiH. Shodno tome, u toku je implementacija druge faze projekta koja podrazumijeva sveobuhvatnu analizu, pojednostavljenje i unapređenje administrativnih postupaka na nivou Federacije BiH. Cilj je uspostaviti efikasnu organizaciju, te pojednostaviti privredne propise koji se odnose na dozvole, rješenja, licence i saglasnosti na nivou Federacije BiH, kako bi se povećala transparetnost njihove implementacije, te smanjili troškovi poslovanja u Federaciji BiH.

Kao dio procesa koji se već duže vrijeme primjenjuje u zemljama EU, plan je da se urade konsultacije sa privrednim sektorom, te dobiju informacije na koji način mogu da se određeni postupci pojednostave i na najefikasniji način prilagode poslovnom okruženju i poslovnim subjektima.

Pozivamo sve poslovne subjekte da pošalju svoje komentare, primjedbe ili sugestije na federalne administrativne postupke koji se nalaze u priloženoj listi administrativnih postupaka na e-mail adresu [email protected] do 31.03.2010. godine, te tako doprinesu uspješnom implementiranju ovog Projekta na nivou Federacije Bosne i Hercegovine.