Pismo EBF-a John Sweeneyju, glavnom tužiocu Američke porezne agencije (IRS)

Pismo EBF-a John Sweeneyju, glavnom tužiocu Američke porezne agencije (IRS)

Poštovana gospođo / gospodine,

Pišem Vam kao izvršni direktor Europske bankarske federacije (EBF), koja je glas
evropskih banaka i ujedinjuje 32 nacionalnih udruženja banaka u Evropi koje zajedno predstavljaju 4.500 banaka - velikih i malih, veleprodajnih i maloprodajnih, lokalnih i međunarodnih - i zapošljavaju oko 2.5 miliona ljudi. Pokrenut 1960. godine, EBF je posvećen stvaranju jedinstvenog tržišta za finansijske usluge u Evropskoj uniji i podržava politike koje njeguju ekonomski rast.

Dana 13. avgusta 2015. godine IRS je objavio konačne i privremene propise koji uklanjaju automatsko produženje roka za podnošenje određenih povratnih informacija, uključujući i obrasce 1042-S i 1042. Te promjene treba da stupe na snagu u sezoni podnošenja prijava 2017.

Iako mi u potpunosti razumijemo IRS-ovo obrazloženje za promjene, i cijenimo važnost borbe protiv krađe identiteta i novčanih prevara, zabrinuti smo da bi ova mjera, ukoliko bude usvojena u sadašnjem obliku, mogla izvršiti značajan pritisak na neameričke banke i njihovu sposobnost da podnesu formular 1.042 pravilno kao dio njihovih FATCA i QI
zahtjeva.

Neameričke banke čiji se QI-i uglavnom oslanjaju na američke agente za povrat poreza, koji su u praksi snabdjeveni obrascima 1042-S podnose prijave za svoje primaoce samo do ili neposredno prije roka 15. marta. QI-i koriste ove obrasce 1042-S od svojih uzvodnih agenata kao konačnu provjeru da su informacije dobili od uzvodnih agenata tokom cijele godine usklađene sa zbirom obrazaca 1042-S koje su QI-i dužni da podnesu u odnosu na svoje primatelje.

Kao dio omogućavanja preciznog izvještavanja IRS, QI-i će normalno naići na niz problema (na primjer, razlike u kodovima prihoda) za koje je potrebno da se obratite američkom agentu za povrat poreza i zatražite revidirani obrazac, ili, kao što može biti slučaj, revidiranu datoteku osnovnih podataka, od kojih svi mogu rezultirati plaćanjem podataka za kupce koji treba da budu promijenjeni.

Slučaj se dodatno komplicira reklasifikacijom prihoda u distribuciji od REIT-a i RIC, koji su obično blizu (ili u nekim slučajevima nakon) roka za popunjavanje obrazca 1042.
Da bi se podaci u potpunosti uskladili, podnijeli ispravno i precizno vratili sa IRS, mnogi neamerički posrednici oslanjaju se sistematski na raspoloživih 30 dana
automatskog produžetka. Dalje komplikacije mogu nastati u scenarijima gdje nemeričke banke imaju nizvodne QI kupce, što stvara još jedan sloj izvještavanja (i ovisnost za poštovanje rokova za podnošenje).

Alternativni aranžman za povlačenje automatskog produženja roka za podnošenje prijava bi za američke agente za povrat poreza zahtijevao da omoguće obrazac 1042-S za svoje kupce nizvodno od 31. januara u godini koja slijedi nakon relevantne poreske godine. To može, međutim, biti izazov američkim agentima za povrat poreza da budu u mogućnosti da se toga pridržavaju.

Nadalje, napominjemo da će svaki zahtjev za QI koji zahtijeva produženje u pisanom obliku rezultirati u IRS-u potrebom da se ručno odobri potencijalno hiljade pojedinačnih zahtjeva za produženje, stvarajući značajno dodatno opterećenje za IRS.
Iz navedenih praktičnih razloga, mi ukazujemo na to da je trenutno automatsko produženje od 30 dana za podnošenje obrazaca 1042-S i 1042 za neameričke finansijske institucije neodrživo, jer neuspjeh da to učine, po našem mišljenju, vjerovatno će biti štetan za kvalitetu osnovnih podataka prijavljenih IRS-u, što bi dovelo do značajnog broja izmijenjenih povratka.

Hvala vam unaprijed za vašu pažnju na naše komentare i dalje smo na raspolaganju ako imate bilo kakva pitanja ili biste želeljeli da razgovarate o našim stavovima detaljnije.

www.indikator.ba