Formirana Komisija za marketing i komunikacije

Formirana Komisija za marketing i komunikacije thumb thumb

Upravi odbor Udruženja banaka Bosne i Hercegovine na posljednjoj sjednici donio je odluku o formiranju povremene komisije za marketing i komunikacije čiji je cilj unaprjeđenje reputacije bankarskog sektora u Bosni i Hercegovini. Radi se o novoformiranoj komisiji koja ranije nije postojala u okviru UBBiH.

Komisiju čini sedam direktora marketinga i komunikacija banaka članica Udruženja. Na konstituirajućoj sjednici, za predsjednika komisije izabran je Vedran Peršić, direktor marketinga i komunikacija Sberbank BH d.d. Sarajevo. Komisiju čine i Belma Hažiomerović iz Raiffeisen bank d.d. BiH, Selma Ridžanović Kenović iz Unicredit bank d.d. Mostar, Edin Kazazić iz Sparkasse bank d.d. BiH, Jagoda Matrak iz Nove banka a.d. Banja Luka, Sanja Malić iz NLB banka a.d. Banja Luka, te. Emir Jildizlar iz Addiko bank d.d. Sarajevo.

Komisija za MIK je već održala prvu konstituirajuću sjednicu na kojoj se diskutovalo o konkretnim aktivnostima poput finansijske edukacije novinara, dobrotvornih aktivnosti, učešća u sedmici novca i dr.

Komisija je svjesna potrebe unaprjeđenja percepcije javnosti u vezi sa bankarskim sektorom, neophodnosti tačnog izvještavanja, te kontinuirane izgradnje razumijevanja između bankarskog sektora i svih njenih interesnih javnosti.U skladu s tim, pozdravili su inicijativu UBBiH za formiranje ovakve jedne komisije.